Henrik Oscar Henriksen ApS

Logistiske løsninger til events2019-01-22T09:54:58+00:00

Logistiske løsninger til events

Vi har en tilståelse…

… vi er ret gode til at styre events og andre opgaver, der kræver et godt, logistisk overblik. Vi har styr på planlægning og evnen til at udrette mirakler på kort tid.

Tænker du, der kunne være behov for det afholdelsen af dit event? Så giv os et kald allerede i dag.

Lad os hjælpe med dit event

 
Gennem årene har vi været samarbejdspartnere med den større erhvervsdrivende fond Wonderful Copenhagen, Københavns Kommune samt Grundtvigsk Forum. Hvilket betyder, at vi også kan hjælpe dig!

En velsmurt maskine

Når et event kravler i gadeplan og skal rumme mellem 10-100.000 besøgende. Så kræver det en vis mængde styring, effektivitet og ikke mindst lang forberedelse. Lyden skal håndteres, lys og scener. Men du skal heller ikke glemme toiletterne, afspærring, renovering, vagter. myndighedstilladelser, telte, strøm, afløb.

Vi kunne blive ved.

Fordi vi kender alle faldgruber og ved, hvorhenne det nemt kan gå galt i et ellers godt arrangeret event. Brug os når du skal arrangere event og har brug for en kompetent samarbejdspartner.

Vi tilbyder økonomisk og planlægningsmæssig rådgivning gennem hele forløbet.

Vi kan også deltage som logistisk hovedpartner, hvor vi leverer det samlede setup til dig.

Dem har vi hjulpet

Herunder kan du se et udpluk af nogle af dem, som vi har hjulpet gennem årene.

  • Himmelske dage 2016. Logistisk hovedpartner – 35.000 besøgende
  • Smag verden 2009-2013. Logistisk hovedpartner – 65.000 besøgende
  • Copenhagen Cooking 2010-2014. Logisk hovedpartner – 10.000 besøgende
  • VM i Hotdog 2016. Rådgivning – 5000 besøgende
  • Ungdommens Folkemøde 2016. Afspærringsplaner & setup

Alle har fået stablet vellykkede og velsmurte arrangementer og events på benene.

Lad os hjælpe dig med at få gjort det samme.

Kontakt os gerne i dag, hvis dine tanker allerede kredser om, hvad vi mon kan gøre for dig.

Ring til os
Skriv til os